Mariannes Strikkeri alias www.Strikkeriet.com

Velkommen til Mariannes lille Strikkeri - som refererer til min hjemmeside Http://www.strikkeriet.com. Denne blog drejer sig om strik - filt - garn. Jeg vil blive glad for dit besøg og en evt. hilsen på såvel blog som min lille hjemmeside

Tuesday, September 05, 2006

Nordisk Hemmelig Ven 4



Nordisk Hemmelig Ven 4

Jeg fik i weekenden min 2 pakke fra min hemmelige ven NHV4 - som viste sig at være Mette Clausen fra Thisted. (billede til venstre)

Tusind tak for pakken Mette, som jeg blev glad for - der var jo lidt "krydderi til tilværelsen" på mange måder. "G" Det var spændende at åbne pakken og nyde indholdet. Nu glæder jeg mig til at prøve peber-blandingen

Min første pakke fra NHV4 viste sig at være fra Line M. Pedersen fra Danmark. (Billede øverst til højre) Jeg har aldrig fået vist billeder af denne dejlige pakke som indeholdt det dejligste lækre mohair i kønne blå farver samt nogle spændende knapper.

Jeg har endu ikke fået besluttet hvad garnet skal bruges til, men jeg tror det bliver til en stola i lace knitting, har flere ideer i hovedet!!

1 Comments:

Blogger Strik-InLise said...

Velkommen til Blog verdenen Marinne. Her vil jeg følge med så tit som du skriver. Glæder mig til vi ses i Svendborg.
KH Lise

1:39 PM  

Post a Comment

<< Home