Mariannes Strikkeri alias www.Strikkeriet.com

Velkommen til Mariannes lille Strikkeri - som refererer til min hjemmeside Http://www.strikkeriet.com. Denne blog drejer sig om strik - filt - garn. Jeg vil blive glad for dit besøg og en evt. hilsen på såvel blog som min lille hjemmeside

Tuesday, September 05, 2006









Tanker omkring MS4
Når der strikkes efter mønstre fra gruppen http://http://groups.yahoo.com/group/mysteryshawlalong4

ved man ikke hvordan det endelige sjal vil komme til at se ud. Dog har man en kort beskrivelse af design og anbefalet garn inden projektet starter.

I starten var jeg noget bekymret over at strikke et rundt sjal- det har jeg aldrig prøvet!! Folk skulle jo nødigt spørge "hvorfor går hun rundt med en lysedug om skuldrene?" ..fnis..

Da jeg nu er færdig med sjalet og prøvet at lege med hvordan man kan bruge og drapere et rundt sjal - synes jeg det er flot og anderledes - og nu tænker jeg ikke så meget mere på lyseduge fra bedstemors tid!!! :-))

6 Comments:

Anonymous marianne skutskär said...

men så jättefin sjalen blev, den kan du vara nöjd med

6:25 AM  
Blogger Inge said...

Hej Marianne

Hold da op hvor et smukt sjal du der har begået, jeg er helt misundlig.

Hilsen
Inge, Vejle

10:27 AM  
Anonymous Sonja L said...

Hej Marianne

Tillykke med din nye blog, den vil jeg glæde mig til at følge med i.
Og så et stort tillykke med dit MS4 sjal, hvor ser det godt ud, det klæder modellen rigtig fint
Venlig hilsen
Sonja L

11:50 AM  
Blogger Fríða said...

hej Marianne!
dejligt at du har fået dig en blog. jeg vil fölge med, det kan du være sikker på. og hold da op, for et smukt sjal!
hilsen fra Island
Frida

1:47 PM  
Blogger Marianne-www.Strikkeriet.com said...

Tak piger for besøget og jeres kommentarer.
Dejligt I også synes mit MS4 er blevet fint!!
K.H.
Mariane

2:13 PM  
Blogger Bebiane said...

Hej Marianne
Bestemt ikke nogen dug, det er et smukt og romantisk sjal, du har strikket og din model er jo ganske sød.
Knus fra Bebiane

11:46 PM  

Post a Comment

<< Home