Mariannes Strikkeri alias www.Strikkeriet.com

Velkommen til Mariannes lille Strikkeri - som refererer til min hjemmeside Http://www.strikkeriet.com. Denne blog drejer sig om strik - filt - garn. Jeg vil blive glad for dit besøg og en evt. hilsen på såvel blog som min lille hjemmeside

Tuesday, September 05, 2006



Velkommen til Mariannes Strikkeri - alias www.strikkeriet.com - jeg håber du vil besøge både blog og hjemmeside og evt. lægge en lille hilsen eller kommentar.

Denne blog er hovedsageligt lavet med henblik på et hurtigt billede og beskrivelse af strik - filt - garn og andre fiberrelaterede emner.

Mit første billede på denne blog skal være mit Mystery Shawl 4 - som netop er færdiggjort og gennemgået en blokning. Sjalet vises under fremstillingen og efter endt blokning af min datter!!!


Materiale:
Luksusgarn fra http://www.christel-seyfarth.dk/index.htm
55% silke og 45% cashmereDenne kvalitet er den rene luksus, idet 2 af verdens bedste naturmaterialer er samlet i ét garn, nemlig silke og cashmere. Strik babytøj, trøjer, tørklæder, sjaler, etc. af dette luksuriøse garn. Sælges i 55g fed. Løbelængde og pindetykkelse som 2 ply cashmere.Fås kun i råhvid.
Garnet er vidunderligt at strikke med og sjalet falder dejligt blødt efter strikning og blogning.

Strikket på pinde 4 og anvendt ca. 200 gram. Sjalet er temmeligt stort og kan bæres på mange forskellige måder.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hej, jeg er blevet dybt forelsket i din nanbasket, den er så flot. Kan du evt oplyse mig om hvor jeg kan købe mønsteret på den. For den må jeg bare eje.

hilsen malene@roosdata.dk

1:57 PM  

Post a Comment

<< Home