Mariannes Strikkeri alias www.Strikkeriet.com

Velkommen til Mariannes lille Strikkeri - som refererer til min hjemmeside Http://www.strikkeriet.com. Denne blog drejer sig om strik - filt - garn. Jeg vil blive glad for dit besøg og en evt. hilsen på såvel blog som min lille hjemmeside

Monday, October 23, 2006

Nordisk Hemmelig Ven 4



Nordisk Hemmelig Ven 4

Jeg har fået min gave nr. 3 fra Nordiske hemmelige Ven som viste sig at være fra Anne (Blog: Med 2 pinde) - og jeg er ovenud lykkelig for min gave.

Da jeg kom hjem fra en uges efterårsferie i Prag sammen med mine børn, lå pakken på bordet. Kufferten blev smidt på gulvet, kameraet fundet og pakken foreviget!!

Da jeg åbnede pakken blev jeg helt stum af glæde, for den indeholdt den smukkeste Noni-taske man kan tænke sig. Jeg har altid ønsket at se en af disse tasker, og har længe gået og luret på om jeg skulle bestille et mønster og prøve at lave en af disse tasker.

Tasken Lene har lavet er utrolig flot i form, farver og montering med en meget spændende hank. Kærte Lene, jeg er bare så glad for den flotte taske, og vil knus-elske den fremover. Tusind tak!!!

en glad hilsen fra Marianne H,

http://www.strikkeriet.com

0 Comments:

Post a Comment

<< Home