Mariannes Strikkeri alias www.Strikkeriet.com

Velkommen til Mariannes lille Strikkeri - som refererer til min hjemmeside Http://www.strikkeriet.com. Denne blog drejer sig om strik - filt - garn. Jeg vil blive glad for dit besøg og en evt. hilsen på såvel blog som min lille hjemmeside

Wednesday, October 25, 2006

Strik fra Prag-toget




Den lange men iøvrigt meget smukke køretur med Prag-toget var en meget hyggelig tur - selvom det var svært at sidde stille så længe. Heldigvis indbød turen til samtaler, besøg i den hyggelige spisevogn, gode bøger og ikke mindst strikketøj.

Jeg valgte at medbringe en af mit yndlingsgarner, nemlig Kid Silk Haze fra Rowan. Det blev til et tørklæde på vej ud og et på vej hjem i samme mønster. Nemlig Påfuglemønstret som jeg kan huske udenad og som klæder det lækre garn godt efter min mening.
Jeg har foreviget dem sammen med 2 par lækre skindstøvler m. lammeskindsfor som jeg købte i Prag. Støvlerne er bare for lækre og rare at have på - det er også mange år siden jeg har fået nye støvler, så jeg er en lykkelig kvinde!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home